Mat

Har ätit shaker, en kokt med bröd och en fetaostfylld kycklingfilé inlindad i bacon, zucchini och svarta vinbär .

Helt ren kur går inte, kanske någon dag men inte varje. Men jag kör på vlcd i alla fall , 1000 kcal om dagen är ok. Ska försöka hålla mig helt borta från bröd, pasta, ris och godis,

Igår sov jag utan bh för första gången på ca 6 mån behöver jag säga att det var underbart!!!! Gick med dem lössläppta hela morgonen men sen börja de läcka lite... Men snart är de helt torra. Tussen har inte snuttat på 3 dagar , känns ok.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hade du också som att det sved och brann i snittet? Vissa ggr gör det riktigt ont just i snittet och jag måste fortfarande ta smärtstillande var 4:e timme minst! Ska ta bort förbandet/plåstret idag och bävar inför vad jag ska få se ...

2013-08-02 @ 08:35:01
Postat av: Veronica

Hello babe! Hur går det med allt nu då?!
Sköter du dej?
Längtar till på onsdag nu, då jag ska få prova på att vara 3-barnsmamma :D

2013-08-05 @ 20:11:01
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0