Katten

I morse kom hon in med en mus, först skrek jag åt henne eller kanske snarare åt musen som hon inte dödat bara fångat. Men sen berömde jag henne!

Sen badade hon i toan!!! Hade spolat som tur va men fick ju tvätta av henne i handfatet. Hon verkade gilla att bli tvättad eller gilla kanske är att överdriva men hon tyckte det var ok.

Hon är nog världens mest sociala katt, väldigt busig också men det växer förhoppningsvis bort . Lammet ger henne en hel del hård kärlek men det går bättre i alla fall. Hon vill liksom läggsa ner henne på rygg och så .

Idag var det kämpigt med pulvret, lagade mat till baggen och lammet korvgryta med fetaost, lök och champinjoner och spagetti!!! Det var så gott. Jo jag åt !!!!
Alltså jag tog zucchini istället för pasta och en liten portion korvgryta tror det var ett bra beslut. Mitt mål är fortfarande " ren" kur i tio dagar men livet måste ju fungera också .
Jag tycker jag varit duktig i alla fall.

Vi klurar på en minisemester men har svårt att komma på ngt lämpligt ställe. Vi vill att det ska va skoj för lammet och inte svindyrt. Tips???? I Östergötland Småland typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0