Trött

Tänker varje dag att jag ska skriva ett långt inlägg om allt som händer.
Så många inlägg som ligger på lager i hjärnan, så många tankar. Men det slutar i stort sätt alltid med att jag somnar.

Ska bara jobba två veckor till nu, om jag orkar men det tror jag ska gå, jobbar ju 50% nu. Men hela min kropp liksom skriker att den inte vill mer nu. Har så ont på nätterna så jag knappt sover något alls och dagarna går lite upp och ner.

Äter semlor nästan varje dag!
Har köpt en bil till , skönt.
Funderar mycket på hur det ska bli när ulltussen kommer, vad ska lammet säga?!!


Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

*stor kram* Oj, det måste kännas blandat det där..jobbigt, men spännande...å stor längtan..är det ert andra lamm?

2013-01-17 @ 20:30:39
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se
Postat av: Tackan

Ja vårt andra lilla lamm :/)

2013-01-19 @ 12:03:19
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0