Sista dagen gjord

Troligen är det ca 1 år tills jag gör min nästa jobbdag (vi har inte helt bestämt hur vi ska dela ännu) och det känns otroligt skönt!

Var inne idag en liten sväng bara och avslutade det sista. Parkerade för sista gången i skit parkeringshuset, skön känsla!

Somnade med lammet och sov 1,5 timme när jag kom hem. Är trots det helt slut nu.

Magen är hård mest hela tiden fast det känns inte som sammandragningar riktigt utan mer bara fullt! Inget mera blod, skönt!

Jag skriver ju som bekant en hel del listor och vissa är avkryssade så att säga. Min bb väska är packad, ulltussens väska också, lista skriven till lammets barnvakt med övertydliga beskrivningar av läggningsrutiner, hur sätta på tv, hur sätta på perkulatorn osv.....ja det är första gången vi så att säga kommer att lämna bort henne över natten. Vet att det kommer gå bra men lite nervöst är det samtidigt.

Samtidigt finns en hel del kvar på listorna men jag har försökt att verkligen minimera mina bör/vill göra.
Jag ska sy ett babynest!
Jag ska sy ett litet lapptäcke!
Jag ska vila varje dag!

Jag vill fika med många vänner!
Jag vill färga håret !
Jag vill gå på stan en dag!
Jag vill sy en kalikå spindel!

Jag vill storstäda, baka mängder av bullar, tvätta fönster och gå långpromenader ! ( dessa lär definitivt inte bli av )

Fast viktigast av allt kom jag precis på, jag måste köpa en ny kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0