Shoppat

Efter sjukgymnastiken i morse blev det en liten sväng i ett köpcenter. Var så sugen på att shoppa lite men oj va ont jag fick av att gå! Trött på fogarna nu kan jag lova, blir nog ingen mer gång på sjukgymnastiken , kände att det slet på mer än vad det hjälpte :-( Sen blev det lunch med s och det var så mysigt. Fick be personalen på cafet sänka volymen lite bara på musiken, tantvarning på den kanske :-) Är helt slut efter denna dag, första dagen jag inte vilat/sovit mitt på dagen sen jag blev heltidssjukskriven. Får nog somna lite i soffan nu. I morgon blir det chokladsemla :-)
Baggen är lite emot att de ska ha likadana kläder och det är inte så att jag vill klä dem identiskt jämt men alltså hallå hur söta kommer de inte va i detta .
Litet set till ulltussen ! Och en väska i plåt till lammet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0