Påven

Avgår och hans sista Twitter igår var vi är alls syndare....tycker det är lite komiskt på något vis. Har alltid tyckt att han ser så elak ut! Men jag är inte katolik och har ingen koll egentligen men blev så full i garv åt det absurda i att det finns en påve. Har bakat rulltårtor idag med lammet. Gick ok men sen smakade vi och då var lammets kommentar " ush mamma blä fy mamma ". Jo men så att kul för de som kommer på kalas ...ha ha orkar inte baka nya! I morgon ska hon till dagis och jag längtar verkligen ! Hon är så pigg nu att jag har svårt att sysselsätta henne. Hon kommer få jättekul i morgon och jag hoppas att jag kan finna lugnet att bara vila. Tror dock det blir lite svårt, känner hur kroppen och knoppen går på högvarv. Fötterna har svullnat så det gör ont och det känns som om hela kroppen är vätskefylld. Ballongvarning!! Var ute en sväng i solen förut superhärligt med lite ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0