Mamma mu

Hon är klok hon, vi ser på en film och hon ska lära sig cykla .... Hon sjunger det går inte, det går inte och sen rätt vad det är " det går det går" .... Lite så känns det just nu.


Igår slog det till rejält hos vårt älskade lilla lam, hon testade vårt tålamod till max och visar verkligen att hon finns :-) älskade ungen min så arg hon var på din mamma . Det är så svårt också när jag inte bara kan lyfta upp henne och hålla henne i famnen tills det går över. Men det gick ok även in jag kände mig värdelös , vi satt på golvet och kramades och sen tog jag nattningen med extra många pussar.

Ja igår kväll trodde jag att jag skulle bryta ihop helt av trötthet men tack och liv har natten varit riktigt bra och jag känner krafterna återvänds lite grann.

I morgon måndag ska jag väga mig, önskar tio kg minus men tror kanske 7 kg. Jag hetsar absolut inte och bantar inte alls utan vill bara kolla. Jag har också tagit kort på magen nu efter, minns att jag ångra att jsg inte gjorde det sist. Men det ser rätt groteskt ut, vi får se om ni får se....


Hinner läsa lite bloggar på mobilen men kommenterar inte så mycket :-)

Dagens stora test blir att tvätta bsbynestet och se om det håller :-)

Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Jag vill se! Jag vill veta ALLT om graviditet å bebisar ;) Å allt om sömnbrist och vad man kan förvänta sig..jag vet..det låter lite crazy..kanske är jag det också...men ditt liv låter så underbart på så många sätt!

2013-02-24 @ 15:23:54
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se
Postat av: A

Jag har varit där.......
Man känner sig värdelös ibland men du är den bästa mamman för dina barn och det värdelösa kastar du bort.
Kram

2013-02-24 @ 23:28:06
URL: http://Motnyalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0