Hosta

Igen och igen och igen...lilla lilla lammet hostar hela tiden och hade lite feber så hon får allt va hemma i morgon, eller hos mormor en stund när jag är på ultra.
Hjärtat brister varje gång hon hostar, hoppas verkligen inte att det är lunginflammation som är tillbaka . Känns nog jobbigt att lämna bort henne över natt gör första gången när ulltussen kommer, om hon dessutom äg sjuk känns det extra jobbigt.

Idag tvingade jag baggen att klippa mig, fick väl bort nästan en dm slitet, det är lite pinsamt men jag har faktiskt inte klippt mig på 2,5år!!!! Så ja det var dags, känns bra . Slängde i en toning också som jag haft stående, så nu syns inte de grå heller :-)

Flyttade barnstolarna i bilen idag så nu ska lammet sitta i baksätet , och ulltussen fram. Känns dom om man kör bort henne lite, vi hade tänkt göra det för länge sedan just för att

Kommentarer
Postat av: Tackan

Hon inte skulle koppla ihop det med ulltussen men men nu blev det så här. Och hon ville genast sätta sig så vi hoppas det ska gå bra.
Fortsätter inlägget här därför att det blev ngt galet.

Är liiite nervös inför ultra i morgon men det ska nog gå bra.

2013-02-03 @ 21:05:37
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far
Postat av: jannica

Urs då, krya kram!

2013-02-03 @ 22:11:20
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0