Dag 7

Sista måndagen som jag är gravid, eller ja nästa med men då kommer hon ju. Lammet är hemma idag med men i morgon blir det dagis och då ska den här tackan vila i soffan hela dagen och kolla på skittv! Idag har jag varit lite dum, eller baggen blir nog lite arg i alla fall. Jag har köpt ett skrivbord på loppis som låg i bilen och nu bar jag in det och skruvade ihop det trots att jag lovade att jag skulle vänta. Men det var inte tungt, det var liksom i så små delar . Höll på att bryta ihop lite när jag skulle skruva ihop bara eftersom det inte följde med ngn instruktionsbok. Men nu är det klart:-) Magen har sjunkit lite tycker jag och det spänner och drar en hel del men det är hanterbart. Jag tror jag lägger ner det där med att sy ett lapptäcke .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0