Värme

Jag är fylld av positiv energi, jag har varit på mitt gamla jobb och jag känner mig varm inombords. Vem vet vad framtiden bär med sig. Jag saknar inte bara mina gamla kollegor, jag saknar jargongen , tempot, ja nästan allt. 

Jag vet i alla fall hur jag vill att det ska kännas i magen när jag kommer till mitt arbete. 


Vikten har pendlat denna vecka precis som många andra veckor. Snart är jag i flow igen och kan ta krafttag neråt :-) just nu siktar jag på minus varje vecka men de stora siffrorna kommer efter jul. 
 0,4 ner denna v 

Tussen är så grinig jag tror tänderna besvärar henne väldigt mycket , kan inte minnas att det var så med Lammet. Hon är vaken 1-1,5 timme per natt och gnyr och vill ligga i famnen och hålla krampaktigt i mitt linne.  Jag går och lägger mig vid 21 för att orka. 


Kommentarer
Postat av: florenthina.blogg.se

Låter som du haft en bra arbetsplats hoppas tussen mår bättre snart så harmonin kommer tillbaka

Svar: Ja verkligen i natt lite bättre
Fårfrun

2013-12-03 @ 17:37:08
URL: http://florenthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0