Test


Lyktan idag utan snö :-(


Är så nära att slänga in handduken i BOL men jag ska inte göra det. Alltså det kommer troligen va plus varje v men det får vara så just nu. Jag ska ta nya friska tag efter nyår, klyschigt jag vet men 2014 det är då det sker. 
Jag tror ändå att BOL hjälper mig att inte rasa i väg helt och hållet.

Men det här jäkla cellprovet då !!! Lämnade lamm nio sen fördriva tiden i staden innan besöket 11. Kommer dit går på toa lyckas få lammet att somna. Kommer in och tar av mig skorna . Ställer då frågan, va konstigt att jag först fick ett provsvar där det stod att allt var bra och sen ett brev att prover inte var tillräckligt för analys?? Jo hon förklarade att det var så att man egentligen inte behövde ta om men ja de hade kallat i alla fall osv osv.. Hon sa men nu är du ju här så gör som du vill!
Eh hjärnan på högvarv ... Nej men va fan ta ett prov till nu när jag ändå är här . Av med brallorna och upp i stolen. Först funka inte lampan och sen funka inte stolen den gick bara neråt. Ha ha alltså hon skulle fått sitta på golvet och ta det där jäkla provet!!! Så det var bara att hoppa ner och klä på sig igen .

Tyckte lite synd om henne, 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Äsch det lär komma mer snö!

Ha ha ha! Det var inte meningen du skulle ta ngt nytt cellprov tydligen!!

Kom igen nu! Hoppa inte av BOL!! Kör så det ryker! Puss

2013-12-12 @ 10:17:00
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Angelica

Usch cellprov, ryser av bara tanken men den är ju bra att göra.
Har haft liknande tankar ang BOL, inte kul att rapportera + varje vecka men är kvar denna omgång. Kanske tar en paus nästa omgång som kör på.

Svar: Ja superviktigt men inte superkul
Fårfrun

2013-12-12 @ 11:55:03
URL: http://tankarhittditt.blogg.se/
Postat av: Köttbullen

Jag kommer förmodligen också få plus hela BOL (förutom första veckan då). ;) Men det får väl bli så då. Och ja, nya tag efter nyår! Det är alltid skönt med en tydlig start (även om det är klyschigt och ofta inte funkar).

2013-12-17 @ 11:00:54
URL: http://viktigt50.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0