Nedräkning



Låt mig presentera Havanna hon kan skratta, gråta riktiga tårar, skrika, säga mamma och pappa och hon kan rapa. Idag har hon på sig hemstickad Pippitröja med tillhörande mössa och hemsydda manchesterbyxor. 
Lammet fick henne i julklapp och hon behandlas som en riktig bebis. 

Idag blev det lite kompismys och inhandling av nyårsraketer. Vi ska till våra grannar. Förra året gick vi och la oss vid tio och sen vaknade vi av raketerna vid tolv, hoppas vi håller oss vakna över tolvslaget i år, lite retligt att somna borta ha ha

Nu har jag rökt sista pipan, tobaken är slut och ny skall icke inhandlas . Känner suget men samtidigt är jag bestämd, vill inte bli slav under nikotinet igen. 

Snart är även detta år slut och ett nytt ligger framför oss. Är allt lite nyfiken vad kommande år skall bära med sig. Året som gått tänkte jag sammanfatta men tiden tycks inte riktigt finnas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0