Riddare

Ja enligt statistik funktionen är ni några tappra riddare som fortfarande kikar in... Gissar att ni väntar på mina fenomenalt fantastiska givande inlägg :-)

Ni får vänta lite till men snart väldigt snart är jag igång igen. Vikten är en stor katastrof har aldrig varit så stor och plufsig som nu ogravid det är knäckande men jag har inte orkat, livet har tagit all min tid . Jag vet bortförklaringar .... Man kan alltid göra kloka val i alla fall men det är svårt att komma igång... Snart


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag är tapper!! ;) Du kommer säkert finna motivationen igen snart! Få lust med en nystart i höst kanske?! Själv skyller jag fortfarande på snittet- inte bara för träningen utan även kosten ;) jag behöver ha mitt "amma-godis" som jag kallar det...! Kram!

2013-08-16 @ 18:55:33
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag läser oxå såklart!

2013-08-18 @ 13:48:08
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0