Vindy

Kan man lugnt säga att det är ute. Det är även en liten vit plastgrej som man kan sätta i rumpan så att fisarna kommer ut. 
 
Lämnade lammet på dagis och väl hemma dammsög jag övervåning ammade och sen ut i stormen. 
 
här skulle jag vilja lägga markduk från Klippan till staketet och sen på med sand, grus och lite större stenar. Behöver inte bli så dyrt tänker jag men projekten är många. 
M
här ska det va barnens hörna studsmatta , lekstuga , gungställning. 
 
 
Och dessa godingar ska bli till saft, paj och ja finns det ngt nyttigt man kan göra av dem. Det är rabarber . 

Kommentarer
Postat av: jannica

Va mysigt du verkar bo :)

2013-04-24 @ 14:46:27
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh redan rabarber på G, nu blri jag avis, paj å kräm p årabarber är ju så gott... får nöja mig med det jag har kvar sedan i fjol i frysen... KRAM!

2013-04-25 @ 11:03:40
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0