Vägning

110,6 kg så 1,3 kg ner . Är helt sjukt nöjd med den siffran!!
 
 
Bekännelse:2kanelbullar, 3drömmar en halv kärleksmums, polly och blandat smågodis för ca 25 kr, det blev lunchen igår.
 
på kvällen var jag så söt och saltsugen.....i skåpen finns 2 chipspåsar, godis för ca 80 kr till Valborg men Baggen sa...du ta ett glas vatten och tänk på saken. Jag drack vattnet men hann aldrig tänka på saken då tussen började knöla. Men om inte baggen stoppat upp mig hade vi garanterat varit en chipspåse fattigare i skåpen. Nu känner jag mig stark.
 
hade en bekant här igår för att kolla våra bilar, han ska laga dem lite så där livsuppehållande liksom. Men det visade sig att min bil inåt Erica åka en meter till...en fjäder hade gått av och var ca en millimeter från ena framräckte, han såg rent skärrad ut och sa att vi haft en jävla tur att det inte smällt i hög fart . Ibland är det liksom tur att man inte vet om vilka risker man utsätts för dagligen. Gullig som han är så skulle han försöka laga just det redan i dag :-)
sen är det väl bara, bromsar, kamremen , bakrutetorken, acn, stötdämpare, handbromsen och batteriet i nyckeln kvar...känns som om skatteåterbäringen liksom bara försvinner.
 
Baggen har fixat något program eller ap kanske det heter till ipaden, ett budgettprogram, ska bli spännande och troligen lite skrämmande att se vart pengarna tar vägen. 
 
Idag står långpromenad, städning och tvättning på schemat men vi börjar med promenaden .

Kommentarer
Postat av: jannica

BRA ju :D

Svar: :-)
Fårfrun

2013-04-29 @ 12:55:05
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Moster Nilla

Men vad alla går ner då. Bra jobbat

2013-04-29 @ 18:51:23
URL: http://axelsmormor.blogg.se
Postat av: Tessan

Duktigt av dig!! 1,3 kg är ju jättemycket på så kort tid! Den där appen låter intressant! Vet du vad den heter? Kram kram

2013-04-29 @ 19:19:22
Postat av: Tessan

Tack :)

Svar: Ska verkligen bli kul att se om set gör någon skillnad
Fårfrun

2013-04-29 @ 19:24:32
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: A

Största kramen till dig!

2013-05-01 @ 16:33:14
URL: http://motnyalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0