Nuts

Har precis ätit kesella, laktosfri sådan med blandade naturella nötter mumsigt. Tog mig även ut på promenad förut, blir lite si och så med farten då lammet ska hoppa ur och hjälpa till och styra var femte minut men jag traskade på rejält fort när hon väl satt ner. Vi såg en nyvaken myrstack som hon gärna ville gosa med...försökte att förklara att nej de är inte söta ...sen såg vi tre stora huggormar som låg och solade i en stenslänt, även här skulle det kramas men jag stoppade henne i god tid. Sen när jsg skulle ta ett kort på dem ja då höll hon på att körs ulltussen över kanten till ett djupt dike.. Oj oj!
 
 
jag har varit en riktig surkärring idag, trött som ett as och hysteriskt sötsugen hela tiden. Vi åkte till stan för att pumpa däcken på lilla bilen med betoning på LILLA bilen, jösses vi fick knappt plats alla fyra. Fick trycka in babyskyddet och själv gick jag vika benen tre varv i framsäter. Vi pumpade och jsg frågade om baggen ville hs en g L à s s genom att bokstavera ....ja och någon chokladkaka med. Så det blev en Magnum mandel till lunch för min del, inte helt optimalt kostmmässigt men i själen kändes det fin fint att äta den i solen med lilla flocken
 
Bajs har vi haft en hel del av idag också, herregud bajsostrof skulle jag vilja säga . Precis överallt liksom vet ni hur svårtdet är att få av en genombajsad body som man måste dra över huvet och sen att göra detta utan att få bajs över hela lilla bebishuvet......
 
har skött maten skapligt tycker jag och rört mig en del så på måndag hoppas jag på fina siffror.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Måndag är vi många som väntar på minus och jorden blir lättare....... Vi jobbar på, det finns inga genvägar tyvärr!

2013-04-06 @ 08:31:47
URL: http://axelsmormor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0