Loka choklad

Alltså det var ju inget hit enligt mig. Lite som att suga på en våt servett man torkat upp chokldglass med, ja den köper jag inte igen.
 
på tal om drycker..i morse stod Lammet glatt framför mig och sa mums gott mamma, då hade hon sugit i sig sprutan med bröstmjölken till Tussens näsa. Känns inte allt för konstigt då hon för bara 1,5 år sen faktiskt drack den dagligen.
 
Men att som vuxen dricka den??? Alltså såg ett program igår där de liksom provsmakade olika sorter, vegetarisk, koosher, kött osv helt galet. Anledningen till att de smakade var att hon skulle köpa mjölk till sitt barn. Bara det liksom skumt.
 
men till den tanke som väcktes, har ni smakat er egen mjölk? Ni som ammat alltså? Jag har inte gjort det och det tar emot...vilket är lite tokigt då jag ger den till mitt barn typ dygnet runt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag smakade Loka Lemon Pie idag och tyckte den var sådär... Har köpt hem Chokladsmaken med och tänkte prova imorrn :) Strawberry Icecream var ju gudomlig!!

Jag har faktiskt smakat på en av mina bästa vänners bröstmjölk, inte klunkat i mig då utan några droppar bara, smakar inte så mycket, lite sött kanske :)

Svar: Spännande måste väl helt enkelt smaka!
Fårfrun

2013-04-18 @ 22:53:54
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: emma-isabella

Jag tyckte LOKA choklad var helt okej. Ska testa jordgubben imron ;)

2013-04-20 @ 01:05:38
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0