Jeans

 
 
I jeans ser den ut så här. Alltså jeansen är så sköna men om jag drar upp dem som jag vill så blir det en sån kameltå...inte snyggt.
 
 
 
 
 
Helt seriöst tror ni att den går att rädda??? Tips emottages tacksamt! Baggens mamm planterade denna när han föddes och han är ca 40 år....alltså förstår ni hur det känns. Jag skulle bara klippa kliet och plantera om...jösses. Han är ledsen på riktigt.
 
har tagit flera skott från den som tagit sig, planterade bl.a. Två när Lammet  föddes...men som baggen säger..det är inte samma sak. Hur räddar jag moderplantan??
 
Hjälp!

Kommentarer
Postat av: jannica

du får ha något längre över jeansen så synd et inte ;) Oj, va tråkigt. Testa att inte vattna och sen vattna? Min brukar bli bra om de får plågas lite :P eller köpa lite gödesel eller nått

Svar: Har gödslat och provar nu att den ska torka ut :-(Ja jag får ta typ en tunika.
Fårfrun

2013-04-19 @ 13:29:32
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0