Duplo

Så himla roligt, jättelänge sedan jsg fick buzza något. Nu ska jag och lammet buzza duplo. Ska bli hur roligt som helst. Ni är väl buzzadorer? Google det annars och gå genast med :-)
 
gick 1,5 timme med vagnen, den är skittung. Så härligt var det, barnen somnade och jag njöt av att vinden stack i kinderna. Gick förbi mitt äppelställe och blev så besviken och glad på samma gång. Någon har flyttat in och börjat göra i ordning i den underbara öde trädgården . Någon blir lycklig där och ja jag får väl fråga om jag går ta lite äpplen. 
Skurat utemöbler, bakat två kladdkakor , och klippt ner en del sly i trädgården . En bra dag som jag avslutade med lite godis ...obra men gjort är gjort. 
 
 

Kommentarer
Postat av: jannica

Lät som en bra dag :) du kan ju alltid palla äpplen, de brukar smaka godare då ;)

2013-04-29 @ 20:29:06
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Veronica

Glad valborg! <3

2013-04-30 @ 09:16:25
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0