Birds

fåglarna måste ha fått helfnatt helt otroligt det är sånt kvittrande så man kan tro att de tävlar i kvitter. Det är som om de suttit på en gren och liksom laddat inför att våren i flera veckor och det är väl just det de gjort. Det är så härligt ingen snö alls på baksidan nu och på framsidan nästan allt borta tack vare spöregnet som jag blängde på igår. 
 
Idag ska vi bara mysa jag och tussen, lammet är på dagis och busar. Jag känner att det liksom kommer lite efteråt vad som kunde hänt. När man får ett barn eller rättare sagt när jag fått mina barn har jag älskare dem från första början men också upplevt att känslorna blir djupare med tiden. Extra tydligt blir det när man oroar sig för att förlora någon av dem, kraften som slår till i magen är vidrig så stark och smärtsam.....liksom motsatsen till den totala lycka jag känner när tex tussen fyrar av ett leende mot mig. 
Aldrig har jag varit så stark som sen jag blev förälder samtidigt har jag aldrig varit så svag...svårt att förklara men det är djuriskt på något sätt.
 
angående soffan så har jag köpt en gråblå färg tror det blir fint till det faluröda :-) 
 
Ska nog slå på BL och se hur d går för dem.
 
så himla roligt, nästa fredag ska jag och två gamla klasskompisar från högstadiet ses med alla barn. Vi har pratat om det så länge och nu ska det äntligen bli av. Detta har gjort att jag börjat tänka bakåt lite, på högstadiet, gymnasiet och hur livet blev för oss alla. Älskar den dör serien dör de filmade en nionde klass och sen följde upp efter tio, femton och jag tror även efter tjugo år. 
 
Blev mitt liv som jag tänkt? Ska klura på den och återkomma. 
 
 
Det är så svårt nu utan dator, har flera kort men där våra ansikten syns och jag vill inte riktigt ha dem i bloggen. Bjuder på ett litet lamm med hink på skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0