Biggest loser

Har nu sett första avsnittet och ska snart ge mig på det andra. Så mycket igenkänning och så mycket känslor. Har aldrig följt svenska varianten tidigare men det kommer jag att göra denna gång. 
Visst de lever äter och tränar under en extrem situation och med enormt stöd men de är ju ändå en inspirationskälla. 
Känns lite bra att de börjar nu när. Jag också är i starten :-).
 
Var och handlade en sväng igår och för andra gången gjorde jag en bra handling, inget onyttigt och     inget " bilgodis" sen blev det lite tokigt på kvällen hade köpt en påse nötter och torkade tranbär visserligen naturella men jag åt för mycket av dem på kvällen , skyller på tussen som Singer musten ur mig men ska ha ny taktik i kväll . Tänker att jag ska förbereda kvällssnackset så det är färdigt och bara att plocka fram. För grejen är att när jag står där och är trött irriterad och sugen då kan jag inte ta rätt mängd ur en påse. Men en färdig burk kommer ju underlätta det och då kan jag inte skylla på tröttheten heller !
 
 
Är så grymt besviken på viktklubb som jag höjt till skyarna så många gånger de har en ny sida för mobilen och ja den är värdelös och under uppbyggnad, kcal är fel både på olika mat och olika motion....hoppas verkligen det blir bättre. Jag har skrivit till dem och klagat men inte fått någon respons ännu. Har ju skrivit upp mig och bundit mig för ett halvår liksom! Ja så jag kör lite med en höft när det gäller kcalintaget, det går nog rätt bra men känner att det är tråkigt. 
 
 
Har provat lite kläder och det är inget roligt alls, försöker se det som ett sätt att peppa mig själv men blir nog mest lite ledsen. Jag är enorm tror aldrig jag varit så omfångsrik liksom, magen eller magarna ja de är som en stor oformlig massa. jag brukar faktiskt inte bry mig supermycket på badstranden tex men nu känner jag lite att detta kommer bli besvärligt i sommar. 
 
 
Men nu blir det kaffe och Biggest loser.

Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Å andra sidan har du ju nyss varit gravid..så var inte för hård mot dig själv!

2013-04-10 @ 22:21:09
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0