0,8

Jo jag hade trots fusk gått ner exakt 0,8 :-)

Jag lägger ner det med badbollen ... Vi får stötta varandra ändå!

Lammet ska sova borta för första gången nu i natt, ångestladdat. Vet att hon har roligt och är trygg men alltså oj va tyst det är. Älskar den ungen även om hon kör slut på mig många gånger.

Tussen var på BVC idag och följer sin kurva , hon föreslog låglaktos kost för min del för att se om tussens mage blir bättre av det. Blir det bättre men inte helt bra är nästa steg, helt mjölkfri kost vilket känns svårt.



Jag är genomförkyld också skitjobbigt, tussen är snorig och lammet likaså .

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas att ni mår bättre nu och grattis till viktnedgången.
Kram kram

2013-04-03 @ 00:50:55
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

Usch...träligt å va förkyld..ta hand om dig å krya på er!

2013-04-03 @ 21:50:35
URL: http://ztorzillen.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra att du uppdaterade din vikt, jag glömde fråga... GRATTIS! Nu kör vi till nästa vecka oxå!!
Heja Heja!

2013-04-04 @ 08:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0