Sommarmidjan v 3

Startvikt 91,5               Mål                      Fredagsvikt                            Skillnad

Vecka 1:                     91                                 92,5                                +1,5

Motionen: Promenader30+45 min , situps 100, armhävningar 100 stycken

Tankar: Nådde mina motionsmål me dråge och det är ju himla bra. Gick upp 1,5 istället för ner 0,5 det är mindre bra men jag bryter inte ihop så mycket över det, bara lite :-9


Vecka 2:
90,5                                                   94,1                                 + 1,6 (3,1 kg plus totalt)

Motionen: Promenader 15*2 , situps 20, armhävningar 20

Tankar: Har haft en riktigt kämpig neråt period men nu känner jag att det vänt och det känns bra. Jag har som mål att vara snäll mot mig själv och nyttig. Inga hetsbantningar utan hälsa är tänket ! Jag tror till och med jag kan stå emot den stora godisskål som ska serveras på jobbet idag. Midsommar är målet !



Vecka 3: 90                                                      92,2                               -1,9  (0,7 kg plus sen start totalt)

Motionen: Promenader, jagat lammet otaliga timmar känns det som men ingen direkt promenad , situps 60, armhävningar 20

Tankar: Känner verkligen att motivationen finns nu. Har stått emot frestelser hela veckan och det känns jättebra.
Inte nere på startvikten och det krävs 1 kg ner per vecka för att nå målet, lite tufft men det går om man vill och kroppen är med på banan. Jag siktar mot målet och ser hur långt jag kan nå. Minus varje vecka ska det vara i alla fall :-)

Vecka 4 89,5

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Vecka 5: 89

Motionen: Promenader , situps, armhävningar


Vecka 6: 88,5

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Vecka 7: 88 

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Midsommarafton 88 kg (fre v 7)


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Skönt det måste kännas när du vänder den blivande trenden och får minus igen. grattis! och jag tror att du klarar ett kilo i veckan framförallt när du känner motivatioen. Kör hårt. :)

Jag har skrivit ett lite mer ingående inlägg nu. http://bloggarnerivikt.wordpress.com/2012/05/25/holistic-tarmrensning/

2012-05-25 @ 21:04:31
URL: http://bloggarnerivikt.wordpress.com
Postat av: ZtorZillen

Du kommer klara det, speciellt med din vinnande attityd! Heja dig!

2012-05-25 @ 21:52:10
URL: http://ztorzillen.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv:

Kryddorna är köpta på Ica, ska smaksätta kesellan med det. Hitta olika smaker så det inte blir enformigt ;)

Grattis till minus :)

Postat av: emma-isabella

Fy tusan vilka bra resultat!!!! Jättebra kämpat.

Och självklart kommer du klara det!

hejja hejja

kram

2012-05-27 @ 23:06:15
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Postat av: Annika

100 armhävningar! Jag klara Max 10. Vad du är bra!

Kram till dig

2012-05-27 @ 23:23:40
URL: http://snartfyrtioochkomigang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0