:-)

10 armhävningar, klippt gräs i ca 30 min och krattat lite ja det blev dagens motion. Har tyvärr ätit lite för mycket även idag går ut hårt me shake till frukost men sen blev det fika och bananpaj med glass :-(
I morgon ska jag äta torsk och broccoli till middag, shake till lunch och gröt till frukost, mellis blir banan.
Kanske blir lättare om jag planerar lite bättre!! Och lite mer realistiskt. Jag ska va ärlig, hade tänkt köra rent pulver ett par dagar men min hjärna slår backut bara jag tänker tanken. Har ägglossning också och känner mig alldeles svullen och tung.
Så ja nya tag i morgon igen. Kul att vi är fler som kör sommarmidja, att utmana sig själv är det viktiga :-)

Kommentarer
Postat av: Selma

Nya tag! Jag vad annat kan man göra?

2012-05-06 @ 06:40:31
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0