Helgen

Trasig ljuddämpare på volvon, det låter som ett jetplan när jag kommer...det är inget litet hål utan det ser typ ut som att någon smällt en bombb i den!! Ja va kul och ja va bra jag är på att byta ljuddämpare??? Måste nog googla lite hur man gör :-)

Helgen har varit underbar så mycket sol ute och jag har mest suttit inne med ett febrigt och snorigt litet lamm. Önskar så att hon blir frisk och att vi håller oss friska alla i hopa. Behöver en frisk helg för att komma i fatt med allt.
Däcken ska bytas på båda bilarna, måste kratta klart trädgården, veden ska klyvas, bilarna tvättas, ljuddämparen bytas osv osv och sen kanske njuta lite också.

Vi fick oss i alla fall en promenad i lördags morse innan lammet däckade. Grannen hade släppt ut fåren och det var uppskattat av lammet, men hon förstod inte att hon inte kunde gå in till dem.

I fredags när vi gick till hönseriet för att köpa ägg så var hon helgalen vägrade sitta i vagnen utan hon skulle stå upp lite som i en sån där romersk vagn i gladiatorerna ni vet. Ja just det då fick jag mig också en promenad tack vare Baggen. Kom ju hem och hade lite småångest över alla kakor och skit i fredags och då sa han men ta vagnen och gå och köp ägg då och det gjorde jag :-)

I går morse hade jag ett litet utbrott på dammsugaren, hade köpt fel påsar så jävla iriterande! Men jag tömde den gamla och körde på :-)

Just det denna månad ska vi spara alla kvitton på precis allting för att få lite koll, ska bli spännande.





Kommentarer
Postat av: BALANSERAD

sv: tack snälla för ditt stöd!

2012-03-27 @ 20:46:35
URL: http://balanserad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0