Hehhhh

Har i helgen varit på namngivnings fest, bröllopsfest och 25årsfest på samma gång. Min yngsta lillebror, har gift sig hans fru fyllde 25 och deras lilla gull fick sitt namn. Jag och baggen har fått det mycket hedervärda uppdraget att vara denna lilla guldklimps faddrar, känns toppenbra. Min brors syster var också där med sina barn ( orkar inte förklara hur det blivit då men släktträdet är ngt invecklat) riktigt roligt att träffa dem. Och lammet var alldeles betagen i hennes söta flickor. Lammet fick också en present, en helt underbar uggle mössa. Blev så glad!
Det rörde upp en del känslor också, blir så ibland när man har lite komplicerade släktförhållanden. Tänker en del på livet och döden, vad som är viktigt i livet och vad som faktiskt inte är värt att lägga ngn kraft på. Tänker en del på uppväxt och minnen, vad minns man? Och vilka minnen ger vi vårt lilla lamm, de bra hoppas jag.
På måndag börjar jag om! Nu igen säger baggen "det gör du ju varje måndag" men riktigt så är det inte !!! Jag har börjat förstå hur jag funkar, 4-5 bra veckor sen 1-2 sämre veckor och sen rullar det på så. Så inga mirakelmetoder, inga nya utmaningar utan bara nystart och fokus på att nå mitt nästa delmål som är 89,5 gissar att det är 5-6 kg kvar dit. Ska väga mig på måndag.U

Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack snälla för ditt stöd <3

2012-03-04 @ 12:30:26
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

Hej! Jag tänkte bara berätta att jag kommer att börja om på nytt och har därför startat en ny och fräsch blogg som hjälp och stöd i min nya resa. Hoppas att du vill kika in på http://balanserad.blogg.se och skicka en kommentar. Kanske till och med följa? Behöver allt stöd jag kan få!



Kram från Josefin

sameoldstories.blogg.se

2012-03-04 @ 16:11:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: emma-isabella

Det klarar du galant. Snart är du där.

Kramis

2012-03-04 @ 23:59:22
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0