Det närmar sig

300 inlägg frågan är hur detta ska firas ???? med ett minus förhoppningsvis :-)

Det här var mitt första inlägg 18 oktober ganska precis 5 månader sedan



Vikten, huset, buset och pysslet...

...är det vad denna blogg ska handla om? Och vem ska läsa den?! Troligen bara jag själv och ngn vän. Jag börjar med vikten:
109,4 kg igår det är ungefär som en halv elefant....målet är att vara under 100 innan julafton, det ska gå har bara varit i en svacka ett tag.

Frukost: Kaffe med mjölk samt två knäcke med lätta, fetaost och tomat --> Typ ganska bra
Lunch: Pulver
Middag: Makaroner och köttbullar
Mellis: Morot

Vem ljuger jag för vispgrädde hade jag ju i kaffet ...varför jag nu överhuvudtaget hade vispgrädde i kylskåpet?

Bekännelse jag har rökt i en och en halv vecka...alltså inte ett bloss då och då utan totalt jättemycket. Jag ska sluta snart, vet det är inte bra alls.


_______________________________________________________________________________________

Men just det jag rökte ju ja ha ha va man glömmer snabbt :-) Hur blev det då vad har bloggen handlat om...ja vikten och livet skulle jag vilja säga. Pysslet försvann som när jag började jobba igen...kanske blir det mer pyssel, knåp och trädgård framöver då jag ska gå ner i tid och även i sommar vara ledig en hel del.

TYckte det var roligt i början att fota all mat och lägga in med det är en tidfråga...finns tiden blir det mer bilder.

Va har dessa 300 gett då? Jo en hel del faktiskt. Stöd, skratt och nyfunna vänner. Och gamla vänner som blivit nära fast långt borta.

I morgon kommer det, det 300ade inlägget tada

om man googlar 300 hittar man dessa










Den sista av konstnären kandee, tryck på den så komme rni till hennes konst :-)






Kommentarer
Postat av: Selma

Mitt nästa inlägg kommer att vara mitt 2 000:e. Hur ska man liksom högtidlighålla det?

2012-03-11 @ 10:00:15
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Jannica

Hoppas det blir minus :)

2012-03-11 @ 15:50:42
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0