Tack

Wow vilken uppbackning! Söta ni är..synd att jag inte kollade bloggen innan jag mosade i mig chokladen, tror nog att era komentarer hade fått mig att tänka om :-) Men nu är gjort gjort och det är ingen ide att deppa ihop för det. Nu är det nya tag igen och jag känner mig på banan. Att falla är ju lite bra också för man känner sig stark när man reser sig.

 Det blev choklad och PIZZA igår och ja det var gott men inte sådär gott så det känns som jag vill äta det idag med. Rätt skön känsla faktiskt att det inte var så där sjukligt gott med pizza, lite flottigt och ja jag slutade när jag var mätt. 0,5 plus på vågen i morse men siktar på ett minus till måndag :-)

Gissa vem som fällde en tår i bilen på vägen till jobbet då??? Jo jag så klart, en liten prinsessa och känslorna är al over the place :-) Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0