Fredagsmys eller ....

Stressar iväg för att handla innan lunchen, psykbryt bland kakorna. Vilka ska jag välja? Obs till kalaset inte till mig. Är av någon konstig anledning inte ens sugen. Varför finns det fem olika mariekex? Hur ska det va på barnkalas ska man ha många olika kakor?? Ska man ha mjuka kakor?? Vilka ser mest hembakta ut?? Slänger ner Mariekex och eldorados Muffins, tänker i mitt stilla sinne kanske man skulle piffa till dem med lite frosting som man ser i alla kakbloggar....nej det blir nog ingen frosting för detta är ingen kakblogg!

Massor av folk, varmt, kö bläääää tar mig igenom kassan nej men så klart glömt påse tränga tillbaka oj oj kan jag ta en påse glömde...ok men fick onda ögat.

Packa, packa mjölk i botten och ägg överst men var fasen tog muffinsen vägen??? Iväg mot bilen, kundvagnen börjar låta lite väl mycket...vänta på hissen, hissen full, hissen kommer för andra gången hissen nästan full, trycker in vagnhelvetet och ler lite mot övriga. Ner med hissen, upp med hissen, ut ur hissen och äntligen på parkeringen...mitt i snöblasket bestämmer sig kundvagnen från helvetet att braka samman. Tvärstopp!!! Svär högt och länge tar påsarna, hoppas att äggen inte trillar ut och tar sikte på bilen.



Fan fel bilnyckel jag måste sätta ner påsarna för att låsa upp bilen,  men så himla bra att jag tog papperspåsar, jättebra! Låser upp bilen nehä det gjorde jag visst inte ner med påsarna i blasket igen och nytt försök...tänker öppna dig dörrhelevete annars ska jag sparka in dig....jag är en rätt lugn typ vill jag tillägga. Dörr öppnar sig påsar in och sen går det som planerat ....

Jag känner att jag glider in i helgen med ett strålande humör, en stor dos tur och hopp om bättring.

Trevlig helg på er

En fårmuffin



Och en kakbloggsmuffin





Återkommer efter helgen med bilder :-)


Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Åhhh grattis!! Vad avis jag blir.. vill åxå ha förlorat 20 kg. men snart så... =)

2012-02-17 @ 13:51:47
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Postat av: Jannica

:):)

2012-02-17 @ 15:02:57
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha omg vilken shoppingtur, allt ska ju hända samtidigt :p



Sv: Jo fan annars, finns inget alternativ annat är att skitkilona ska BORT BORT BOOORT!! :)

Tack för peppningen!

2012-02-17 @ 15:37:31
URL: http://lifebyjojo.wordpress.com
Postat av: Johanna

sv: tack tjejen <3 låter som att du behöver lite uppmuntran efter den där hemska shoppingturen.. Hoppas din helg blir super nu och kämpa på mot alla frestelser. Det fixar du galant! kramar

2012-02-17 @ 16:43:45
URL: http://johannaaspelin.bloggplatsen.se
Postat av: Veronica

Förlåt men: HA HA HA HA HA HA HA :-) Men jag ser dej lixom framför mig. Trevlig helg nu. Kan vi kanske få fira nästa helg? Söndagen? puss

2012-02-17 @ 18:18:28
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Tomtan

Vilken mardrömshistoria!!!! Hoppas helgen bli mycket bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0