2012

Ja man kanske skulle ta och sammanfatta detta året då?!

Gick in i bloggen och läste lite för att uppdatera mig på hur det varit....oj oj va jag bloggade intensivt, va mycket tankar jag hade eller har jag väl fortfarande men hinner aldrig få ner dem :) Va roligt det faktiskt var att gå tillbaka och kolla.

Hittade bland annat detta min vikt första veckan dessa år...
2007 100 kg
2008 112 kg
2009 102 kg
2010 86 kg
2011 126 kg
2012 101 kg
2013 har faktiskt inte vägt mig på ett tag ska nog göra det i morgon men jag skulle gissa på ca 117 kg.
Vägde ju 95 när jag plussade ca och det innebär 22 kg upp hittills och är i v 32....

Just det året som gått var det ja..

Januari var mest jobb och bantning gick lite upp och ner men oftast ner.

Februari: Mycket siffror vägde mig varje dag. 1 årskalas och mycket promenader, gud av duktig jag var, längar tills jag kan röra mig igen :-)

Mars: Skrev mitt 300 ade inlägg, var en lite tung månad...

April:Jag är rätt klok ibland är en tanke som slår mig när jag läser april...och då fick jag nya jobbet också.

Maj: oj hur orkade jag, utmaningar, fotade allt och skrev massor läste och kommenterade massor av bloggar...vad hände sen.

Juni: Inlägg nr 400 och jag hade en otroligt ansträngande månad som avslutades med ett underbart underbart efterlängtat plus på stickan...eller var det tio test jag tog kanske :-)

Juli: Avslöjar graviditeten i bloggen och mår illa hela tiden.

Augusti. Mår illa

September nytt jobb och mår illa, foglossningen gör entre.

Oktober: Sjukdomarna avlöser varandra och vabbande är nya sysselsättningen.

November:Vab, vab, vab foglossning och vi fick veta att det är en liten lillasyster.

December: Suka och foglossning frome hell, testar även vinterkräkskjuka.


Kommentarer
Postat av: A

Kram till dig!

2013-01-04 @ 00:21:48
URL: http://separationen.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

Låter inte som en munter avslutning på förra året..hoppas 2013 blir bättre och att det blir en till liten minilamm hemma hos er också!

2013-01-05 @ 19:23:08
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0