snor osv

Ibland känns det som att kaffet aldrig är starkt nog! Lammet höll mig ju vaken in att och jag kan säga att jag upprepade gånger funderade över om jag verkligen är lämpad till att vara mamma. Men efter ett tag somnade hon i min famn och då insåg jag att det är jag. Gud va jag älskar denna unge.

Hon ligger här brevid mig nu och snarkar högt, snoret bubblar i näsan och hon är varm som en liten kamin. Lilla sjuka lammet.

Vi var ute en liten stund nu på förmiddagen i trädgården men hon orkade knappt. Det liksom kliar i fingrarna på mig att rensa och gräva och kratta, jag älskart verkligen. Jag har dock lärt mig att inte ha så höga visioner och drömmar när det gäller trädgården...eller alltså jag drömmer och planerar men försår att det kommer int ebli riktigt så förrens om en sisådär 10-20 år kanske.

Tänkte jag skulle ta tag i att rensa garderoben sen, se om det finns ngt att sälja på facebook loppis, mitt nya beroende :-)
Och just det läste i någon blogg om inredning och hur hon brukade fynda gratis saker på blocket som folk ville bli av med och jag gick in och sökte på skänkjes....herregud va fok ger bort saker. Helt galet jag vill liksom ha en liten lastbil och åka runt och samla ihop allt..hamstern i mig som talar. men seriöst nere i göteborgstrakten är det ngn som skänker en hel lekpark typ!!! Oh vad jag skulle vilja ha det  till lammet men det blir la lite långt att åka och svårt att transportera. men prova och sök på skänkes, häftigt.
Det är mycket fina saker i sthlms trakten!!

Tjoho nu ska jag gosa med snorigt lamm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0