Nytt jobb!!!

Ja det var vad jag firade med lite vin i helgen:-)

Går upp ca 2000 i lön, får en veckas extra semester mot hur jag har nu och friskvårdstimme . Känns jättebra. Det är klart det känns vemodigt att lämna mina underbara kollegor men samtidigt känner jag att det är dags nu. Jag kommer nu att ha ett mer förutsägbart arbete där jag också förhoppningsvis kan lämna arbetet på jobbet när jag går hem. Kanske blir det för fyrkantigt, kanske trivs jag inte men då har jag i alla fall provat och förhoppningsvis lärt mig något.

Kommentarer
Postat av: M

Grattis! Vad kul! Ja det är viktigt att prova sina vingar emellanåt. Det var nog värt den halva pajen ;)

2012-04-30 @ 20:50:25
URL: http://metasblogg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis till nya jobbet! Vad spännande! Och även ett stort grattis till viktnedgången! Du är så jäkla duktig! Ha en fin första maj! Kram!

2012-05-01 @ 07:39:18
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Tina

........och du är ju alltid välkommen tillbaka. Men vad vi kommer att sakna vår underbara, kloka och vackra kollega..........:( Härligt med löneförhöjning och de andra förmåner. Jag är i alla fall glad att jag kan följa dig här Kram.

2012-05-01 @ 10:46:33
Postat av: Jannica

Vad roligt, hoppas du kommer trivas :)

Sv; städar för katten fäller så himla mycket hår och den andea katten skvätter massa kattsand i hela hallen :P

2012-05-01 @ 16:25:15
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: sandra

Grattis.!! vad kul att få göra något nytt

2012-05-02 @ 10:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0