lite färg

Denna gamla kista fick jag av en halvtokig gammelmoster, jag har haft den sen jag flyttade hemifrån för en sisådär hundra år sedan. Första veckan i lägenheten började jag slipa lite på  locket då jag tänkte måla om den....det tog ett tag men nu så.





Ett jäkla jobb att tejpa alla svarta detaljer, tid tog det och....




ändå glömde jag handtagen så klart!



Lammet har ju tidigare inte tagit sig upp i trappen då vi haft kistan framför men den tiden är förbi så nu är panel uppsatt igen och grind fastskruvad.








Ett par lager färg till bara..




Inte uppskattad av vår lilla klätterapa, två gånger har hon kört in båda fötterna mellan spjälorna och liksom fastnat.

Kommentarer
Postat av: BALANSERAD

sv: tack snälla du!



guuud vilken vacker kista!

2012-04-03 @ 17:46:26
URL: http://balanserad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0