Dag 11+10

Dag 11
Morgonens Vikt:93,5

Gårdagens mat Baguette till lunch , spagetti och broccolisås till middag och kanske tio-20 små sega godisar
Frukost:
Lunch:
Middag:
Mellanmål:

Dag 10

93,0 vägde jag denan fredagsmorgon.


___

Var på anställningsintervju igår, det gick bra, var nästan lite roligt. Det är ju helt klart skillnad att gå på intervju när man har ett jobb än när man inte har ett. Efter det representerade jag mitt nuvarande arbete på en mässa på ett universitet. Trevligt att prata med studenter, otrevligt med allt mässgodis och otrevligt med ont i fötterna.

Lammet är friskt och glatt, busar som aldrig förr men nu har det slagit till hos mig. Ser ut som ett fån då jag endast kan andas med öppen mun :-(


Idag fyller ett litet mirakel 1 vecka Blixten kan vi kalla honom. Hipp hipp hurra :-)

En positiv sak är att jag/vi sålt massor av saker på loppis på facebook, lite gamalt guld osv och nu är vi snart uppe i hör och häpna 6000 kr :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0