Yes

Jag tog mig ut på promenad. När vi väl var påklädda kom jag på att jag kanske skulle ta med kameran, och ta lite höstbilder. Sprang rakt in genom hela huset över det nyskurade golvet i mina leriga gympa skor. Tjohoo tur att det finns en sopborste.

Vi tog en runda som brukar ta 1,5 timme men det gick på en timme och en kvart, vet inte om det var att det var lite kallt men fort gick det.

 

Här brukar jag palla äpplen, plockade några idag med

Tur att jag hade min mössa på annars hade det nog vart hemskt kallt om öronen :-)

 

 

Innan vi gick då slängde jag rosorna osm torkat sen ca 1 vecka, tänkte plocka ngt nytt under promenaden och se vilka fina höstatrer (tror jag de heter) Jag hittade vid ödetorpet där jag pallar äpplen.

 

 

 

 

 

 

Väl hemma bidde det detta till lunch, varmt och gott, lammet åt kalvgryta som vanligt, same same every day .


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Vad härligt med en promenad! =)

2011-10-26 @ 16:08:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Jannica

Vad duktig du är :) Åh det är så roligt att palla äpplen, andras äpplen smakar alltid mkt godare :P

2011-10-26 @ 16:23:42
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0