Vilken dag

Såå trött är jag nu.
Varit och burit lite kartonger, tre trappor upp, bidde ett par vändor. Tog en macka med skinka och gurka till mellan mål, Hade med mig shake till lunch men är vrålhungrig nu. Trött och ingen fantasi det är då det så lätt blir fel.

Varit och handlat också så det finns ju att laga av men vad ska jag göra?? Köpte även julmust, såå gott! har även inhandlat helgens choklad. Brukar bara köpa en vanlig mörk choklad men idag blev det en med fyllning. Ska ju gå promenad i morgon och storflytta på lördag så då blir det mycket förbränning. En sån här blev det, men ska ju dela med baggen :-)

från lindts hemsida

 

Hmm om man skulle göra cornfileer, det var länge sedan kanske lite curry på det? Måste baka också har så sjukt mycket ägg. Bor i närheten av ett hönseri där man går och handlar genom att ta äggen och lägga pengar i en burk, det gillar jag. Finns även en loppis där man handlar och lägger pengar i en burk. Mysigt med förtroende.  Funderar på att baka oopsisar ett recept jag hittat i en blogg, vi får se. Köpte räkor också tänkte göra räkmackor med ägg, men glömde köpa bröd. Får bli en annan dag.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jannica

vad är det för fyllning? ser gott ut :D

2011-10-27 @ 15:28:47
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Feta Fröken

Åh men då vilken frestande bild! Är helt galet sugen på allt med tuggmotstånd just nu :P



Det är lättare för mig att se att du svarar om du svarar till min blogg som du gjorde, annars är det lätt hänt att jag glömt vilket av dina inlägg jag svarat på och hittar aldrig på din kommentar ;)



Nej Wii är inte så svårt faktiskt. Man ska aldrig hoppa på balansplattan utan bara stå på den. Ibland på ett ben och så visserligen, men man kan ju börja med de övningarna som inte kräver så mycket av en. Man märker verkligen jättefort att man får bättre balans! Helt toppen!



Tack för din peppning! Så himla skönt att få höra det ibland. Och man måste ju testa, våga för att vinna ;) Jag gillar också VK eftersom de verkligen tänker att man ska äta rätt. Tyvärr är jag duktig på att fuska med det och orkar ibland inte skriva i allt jag äter. Men en bra kombination. Har varit med i VK ett par år nu och tänker stanna där ett tag till. Även om man lyckas gå ned så är det en utmaning att stanna där också tänker jag.



Höstkramar // Feta Fröken

2011-10-27 @ 18:20:28
URL: http://fetafrokensviktminskning.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: jag håller med :) Nej, Listboken har jag inte läst. vad är det? måste kollas upp :D tack för tipset!!



hur mår du ikväll?

2011-10-27 @ 18:49:43
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0