Väskan

är färdig. Och den blev ok, kunde troligen blivit bättre och det fanns säkert ett rätt sätt att göra det på men jag gjorde på mitt sätt :-) Det blir nog många fler, tänker att man kan variera mycket och ändra längd på "handtaget, sy dit en ficka ja möjligheterna är oändliga.
Inspirationen fick jag av http://knapmodern.blogspot.com/  och inte bar ajag...det finns hundratals väskor där ute..häftigt :-)

Blommig sida utåt Blå sida utåt lite vattenavstötande tyg.

Och Barbaskön ja han har fått en mun...tänk om jag hade lyssnat mer på min mormor när hon försökte lära mig brodera....saknar henne.


Dagens outfit


Hängselbyxor i jeans inköpta ca 1997 vit munktröja..okännt ursprung, trasiga gummistövlar från öb, keps från Thailand. Lammet har overall och mössa med björnöron


Ibland bli det inte så bra när man går till frissan....man Får kanske inte den frisyr man tänkt sig...ändå är det snart dags att våga sig dit igen...sist gick det inte så bra!

Nu ska jag laga till "fisken"..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha, är sist du var hos frisören när de bara klippte av allting och det var olika långt på sidorna? Förövrigt så tycker jag ditt klädval idag är grymt snyggt ;)

2011-10-22 @ 16:58:23
Postat av: Nilla

Var hos frissan igår och blev nöjd. Men det är bara hår och det växer ut igen värre om det handlar om en arm eller ben som blir klippt :)

2011-10-22 @ 19:32:05
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Tackan

Ja precis den klippningen fanns i min tanke, rakt av bara!



Ja kläderna , jag känner att det är vad jag lägger mest tid på. Nej det är helt enkelt den osminkade sanningen:-)

2011-10-22 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0