Mat

Kaka på köpet fick man om man köpte tre paket kaffe, och det gjorde jag men kakpåsen fick ligga kvar för det är ju nya tider nu :-) Kändes som en vinst. Det är så kämpigt att det är så många frestelser överallt. Jag vet att det går över efter ett tag men just nu är det en kamp att gå förbi alla hyllor med godis, kakor och chips.
Jag inhandlade en naturdietbar till lunch en med cocossmak skulle det vara men fy vad den smakade alltså som korriander och är det något jag ogillar så är det korriander. Nu är storhandling klar för denna gång och kylen full


Köpte lite bananchoklad shaker oxå och lite mörk choklad till fredagsmyset


Till middag blev det Kassler med jasminris, brocoli och en röra på keso, kiklärtor, rödlök och pepparrot, Sådär gott tyckte jag men Baggen gilla. ca 580 kallorier så rätt mycket blev det men hade ju både ris keso och kikärtor. Men det ryms eftersom det var shake  till frukost och bar till lunch.

Lite shopping blev det också men nödvändig sådan då lammet växer så det knakar. Tre par byxor och en rosa  body, den andra bodyn är en present till någon :-)
En sån skulle jag vilja ha till lammet, är den inte gullig <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra gjort att lämna kakpåsen i affären! Jag kan inte ha nått sånt där hemma i skåpen- då är det kört! Det enda som funkar att ha hemma utan att frossa är mörk choklad o det unnar jag mig en bit till kaffet varje dag! Perfekt! :)

2011-10-20 @ 20:36:59
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Tackan

Samma här jag kan inte ha ngt hemma inte i början i alla fall men när jag kommit i det och skött mig ett tag då brukar det gå lättare

2011-10-20 @ 21:55:23
Postat av: Hanna

Tycker du är grym! Att gå förbi alla dessa hyllor som lockar hela tiden. Snart är du tillbaka och då så stöttar vi varandra bruden! Kämpa på!!!

2011-10-21 @ 00:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0