Tacka vet jag tackan...

Ja då kliver jag in på min andra dag som bloggare . Lilla lammet har haft en riktigt jobbig natt, vaken och bubblande . Eller det var nog mer jobbigt för tackan, ja det är ju jag alltså ha ha fårmamma = tacka ja alltså .
Gårdagen gick faktiskt relativt bra matmässigt sätt 2 knäcke och 2 äpplen utöver planen och i och för sig aldeles för mycket pasta men jag höll mig inom mina kallorier. 1247 sty blev det igår, Ska ligga under 1400 för att gå ner ca 0,5 kg i veckan men jag är nöjd när jag ligger under 1200 egentligen, 900-1200 då är det bra flyt.
Under 900 är svält säger en del men då kan jag upplysa om att denna kropp behöver lite svält för att kunna unna sig helgmyset och samtidigt gå ner i vikt.
Hmm denna dag då?
  • frukost Shake
  • lunch: Rivna morötter, ngt från frysen och ris kanske.
  • middag: Shake
  • mellis: Äpplen

En jädra massa kaffe och hör och häpna.....inga cigg eller på sin höjd en :-)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad duktig du är! Jag kör ju VV som du ju vet o har gått ner 12 kg sen 8 augusti så jag tror definitivt att du kan komma ner tio kilo till jul. O nu när vi är tre som kör hårt också kan vi peppa varandra vetja! :) Jag hejar o tror på dej! Kram!

2011-10-19 @ 11:55:12
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Tackan

Bra jobbat Veronica, är du klar? Eller har du ngt nytt mål? Länge sedan jag såg dig men det känns som att du alltid varit smal:-)

2011-10-19 @ 13:26:24
URL: http://farhuset.blogg.se/far/?tmp=19131639
Postat av: Veronica

Nej, jag har en bra bit kvar. Väger 88 kg nu o ska väl ner till 70-75 tänker jag. Tänker inte säga en siffra där utan köra tills jag mår bra o känner mig nöjd.



Har haft ett tufft år o gått upp en massa under det. Fast jag har nog alltid varit en jojo. Jag går ner o sen går jag upp allt igen o lite till. Men nu hoppas jag det är sista gången jag går ner så här mycket. Måste försöka hålla i träningen för då brukar jag ha lättare att jämvikta.



Skulle vara roligt träffas snart! När allt lugnar ner sig här så kanske jag tar en tripp ner till Sörping o vi kan styra upp nått du, jag o Veronica!

2011-10-19 @ 22:43:10
URL: http://renaramavera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0