Onsdagsfoder

Frukost: Shake
Lunch:Soppa
Middag:Fläskfilé von?
Mellanmål:

Gårdagen gick också bra åt päron på kvällen, men var sugen på mer. Blir ofta så tycker jag om jag inte äter pasta elle kött till middag. 
Idag bara måste jag rasta snabeldraken, det knastrar så när man går på golvet. Fönstrens borde få sig en omgång men finns det något tråkigare? En liten promenad skulle jag också vilja få in men har så fasligt svårt att komma iväg. var jätteduktig förut och gick 1-2 timmar flera gånger i veckan. Men det är härligare att gå i solsken än kyla, kan vara det. Mmåste också leta fram vinterkläderna, vet inte vart jag gjort av alla jackor?

Kommentarer
Postat av: MAdde

sv: tack! jo men det är jättegott! har en tabasco med lite rökt smak, så det blir nästan som rökta mandlar som man kan köpa i naturgodishyllan :) hä på det på mandlarna bara och njut :)

2011-10-26 @ 08:15:24
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: vad roligt att du blir inspirerad! säg bara till om jag kan göra något för dig, ge mer tips om nåt, berätta om nåt, vad vet jag :) hjälper gärna till <3

2011-10-26 @ 08:17:55
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0