Motion

Alltså i viktklubb så kan man ju också fylla i sin motion  och få sina motionskallorier som man kan äta upp eller låta bli... det finns en kategori med lite roliga saker, egentligen vardagsmotion kan man tycka men men .
Tyvärr fanns inte flyttning men försökte hitta liknande rörelser så klart inte helt korrekt men det känns ju som att man förbrände en del igår i alla fall.

Motion

Skyffla lätt 5 kg/min 30 min 288 kcal Ändra Skyffla lätt 5 kg/min Ta bort Skyffla lätt 5 kg/min från listan
Gå, springa och leka med barn 60 min 364 kcal Ändra Gå, springa och leka med barn Ta bort Gå, springa och leka med barn från listan
Renovera hus 30 min 261 kcal Ändra Renovera hus Ta bort Renovera hus från listan
Trädgårdsarbete medel 60 min 470 kcal Ändra Trädgårdsarbete medel Ta bort Trädgårdsarbete medel från listan
Gå nerför trappa 60 min 258 kcal Ändra Gå nerför trappa Ta bort Gå nerför trappa från listan

1641 kcal

 

 


Kommentarer
Postat av: C

@ Vad roligt att du vill bli min peppmate! :) Blir gärna din också! :)



Hur går det för dig? Kram

2011-10-30 @ 11:15:31
URL: http://imgoingthin.webblogg.se/
Postat av: C

@ Ja det behöver man verkligen, det känns skönt att man inte är ensam och att man vet många också som kämpar. Känns lite som att man gör det tillsammans då :) Det är härligt!



Noka är ju ungefär samma som nutrilett och allevo, fast det är bättre kvalité och istället för att blanda med vatten blandar man med minimjölk. Så det blir riktigt gott. Nutrilett är nog det värsta man kan äta "på smaken" Men noka är verkligen jättegott. Har inga problem alls med det. Kör Vaniljsmak nu, så brukar lägga i kanel, så det smakar nästan som kanelbulle. :P



Det är ca 200kalorier i varje Shake. :) Jag köpte NOKA på Hälsokraft (finns i de flesta hälsobutiker tror jag) Finns även jordgubb, blåbär och choklad i smaker. Och soppor, bars och till och med nudlar och spagetti bolognese. Kostar 239kr för 15 portioner (det varar för mig i 4-5 dar) Låter dyrt, men om man jämför med vad man lägger på varje mat så är det inte så farligt. :)



Åh vad surt, men det gäller och ta nya dag iaf!:) Kram

2011-10-30 @ 14:14:49
URL: http://imgoingthin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0