Lordag andra försöket


Idag vill jag kratta lite, gräva lite, elda lite bära in lite ved  och sen sy lite. Fast lammet är snorigt värre så det kan bli soffan hela dagen oxå? Vi får väl se hur dagen artar sig.

Dagens foder
Frukost: Shake
Lunch: Shake
Middag: Typ fisk
Mellis:

Alla dagar dricker jag också ca 6 koppar kaffe med mjölk, det bli ca 2 dl mjölk om dagen, det är rätt mycket. Hmm kanske borde go black ;-)

Gårdagen gick ju bra ingen jakt i skåpet framåt kvällen....eller alltså jag hade ju redan plockat fram :-) Blev lite mycket nötter som jag inte planerat och ett halvt glas vin extra men jag ska försöka röra lkite på mig idag så att vargen krymer.

Ciggen, gick inge bra igår, inte idag heller det känner jag på mig...nytt försök på måndag :-)

Kommentarer
Postat av: Isfrun

Ett tips, byt startdagarna till tex tisdag för jag tror måndagar har ett dåligt omen för man skjuter ju alltid upp allt till nästa måndag, nästa måndag och nästa måndag...lycka till :)



Saffransbullarna verkar vara virkade i en lång korv bara, inte svårt men pilligt tror jag, inget jag vill ge mig på nu, verkar tråkiga att göra. Jag tror det är bättre du syr do.



klippt till en lång korv, sy en bit, stoppa och sy en bit till och vips så har du en lång korv som du sedan kan kringla ihop till en saffransbulle :))



Är jag vimsig eller har du två bloggar? sak jag ta bort de andra adressen, är det denna som gäller fårhuset.blogg.se?



om du svarar så svara gärna på min blogg eller mail för jag glömmer så lätt vart jag skrivit frågan och hittar sällan tillbaka så jag ser svaren, ett tips bara :)



Det blev visst ett långt inlägg det här men men Ha en super trevlig helg så hörs vi snart gen....Kram Isfrun

2011-10-22 @ 07:57:29
URL: http://isfrun-isfrun.blogspot.com
Postat av: Tackan

Oki

2011-10-22 @ 08:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0