Dagens foder

 

Stekte upp gårdagen ris med lite äggröra med sambal olek i, lite purjo och morötter åkte också i. Marinerade blandade "seafood" i citron, ingefära,  gräslök och vitlök inna jag fräste upp det. Lite cream fraish och sweet chili sås till det landade på 448 kallorier.

Visst ser det gott ut !! Men det var det inte riset gick ner men seafood grejen nja det var inget jag gör igen. Eller kankse bara med bläckfisk och musslor :-)

Det är himla lite kallorier i skaldjur, det är bra. Annars har det gått bra med maten idag. Tog mig också iväg på en liten promenad, ca 30 minuter och långsamt men jag kom i alla fall iväg. Krattade inget men bar lite ved :-)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det där såg gott ut. Men jag håller med lite, seafood grejen är inte heller riktigt min grej även om det är smalt. Men fisk tycker jag är gott och det är ganska ok det med :-).

2011-10-22 @ 21:19:59
URL: http://lindaslillakrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0