Barbaskön

Maskinen höll bokstavligen på att sprängas så tjockt är tyget men det gick, jag bara blundade och körde. Nu ska kraken bara få en mun och lite andra grejer. men jag tycker mer det ser ut som ngn fantasifugur än någon ur barbafamiljen, är så svårt att få till dem.



Tror jag ska sy jättekuddar av resten av tyget och ha i lammets stora säng. så det blir lite som en soffa att mysa i. Tänkte att man kan ha ngt annat ugn som baksida kanske. Funderar på om man skulle sy fast någon form av band på dem så att man liksom kan hänga dem på väggen, men det måste ju vara säkert. Ngn bra Lösning ngn?



Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo men jag kan berätta att det inte hör till vanligheterna att Tessan städar när hon är på besök heller... Men ibland imponerar hon!

Jag är glad! och jag blir mer o mer pepp till att fortsätta denna gången och snart är jag i (första del)mål(et)!! Puss

2011-10-21 @ 08:25:14
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0