Vilken dag

Har längtat hem så otroligt mycket idag, kändes tuffare idag än ngn av de andra dagarna. Börjar förstå att det är på riktigt, Jag ska jobba nu lammet håller på att växa upp.

Jag har underbara kollegor som gör att dagarna går rätt fort ändå. 

Det har stått en gigantisk skål med godis i köket och jag sitter i rummet närmast köket, har gått förbi den kanske 20 gånger och vet ni vad jag har inte tagit en enda bit!!! Sa till en kollega att tar jag en bit får du 100 kr...ha ha och jag är ju typ pank så det går ju inte. Hon försökte dock truga på mig geisha sura nappar och jordnötskrokant...men med glimten i ögat.

Nu har jag ätit fläskfile Ajvar och njuter av ett glas rött. Chokladen !!

Strimla fläskfilen, stek med massor av lök kanske 2-3 stora, häll på 4 msk ajvar relish, en matlagningsgrädde och salt peppar och vitlök. Jag hade även i kantareller :-) Låt puttra ihop en stund. servera med ris, pasta eller kanske broccoli  Mums mums 254 kcal med bara brocoli till

2 glas vin 216 kcal

frukost och lunch totalt 421 så totalt idag om jag inte äter och dricker mer blir det alltså 891 kcal så det finns gott om utrymme för chokladen frågan är hur jag ska göra :-)

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack snälla för ditt stöd <3

2011-11-11 @ 19:46:29
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Mamma

Akta dig så att inte kroppen ställer in sig på svält så ät chokladen. gå aldrig under 1400 kalorier per dag.

Nilla

2011-11-12 @ 05:59:07
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0