Utmaning



Denna vecka vill jag att vi använder minst en timme till att bara rå om oss själva. Hur lång tid ni vill göra det bestämmer ni själva, och vad ni gör också. Det kan vara att tända levande ljus, ta ett bad, läsa en god bok, vad som helst! Det ska handla om att försöka hitta ett inre lugn. Kanske kör du yoga, tar en promenad, äter en bit choklad, tittar på film, sover middag... Vad får dig att koppla av och bli lugn mitt i allt kaos?

När veckan är slut skriver ni en utvärdering till mig där ni meddelar vad ni gjorde denna vecka för att koppla av och stanna upp för att känna efter. Hur mådde du innan? Hur mådde du under tiden? Och vad fick det för effekt att du gjorde detta?


Jag har som vanligt antagit utmaningen, gör det ni med :-) kika in här hos josefin

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Kul att du är med <3

2011-11-29 @ 07:45:56
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0