Torsdagsfodret



Igår gick bra men blev inte riktigt som planerat, var hungrig vid lunch så jag åt spenatris och köttbullar till lunch skulle ta en shake till kvällen tänkte jag men brände av på tio kardemumma skorpor i stället. Det är så gott med skorpor!! Hmm fast det är klart det kanske räknas som kaka kom jag på nu!!! Inga mer skorpor !

Motstod i alal fall kanelbullar som jag blev bjuden på under förmiddagen :-)


Inspirerad av imgoingthin gör jag en blogg-lista, där jag varje dag i 5 dagar kommer skriva något om mig! 1:a kommer senare idag eller i morgon .Välkomna att låna den om ni får bloggtorka eller bara också känner att det vore roligt att få visa mer vem du är :)

  1. Min viktuppgång
  2. Tidigare dieter
  3. Min favoritmotion
  4. Min syn på mig själv
  5. Min motivation


Dagens foder

Frukost:Shake
Lunch:Shake elller vv thai soppa har båda med mig.
Middag:
Mellanmål: Morötter shake

Har glömt att säg adet men varje dag äter jag också mellanmål, skorpa ( fast inte längre då), morot, en knäcke eller en frukt. Jag skriver heller aldrig in det matfett jag använder, det räknar jag på ngt sätt in ändå!

Jaha nu sitter jag här, har varit vaken sen fem , Väskan är packad, kläderna på, håret borstat och tänderna likaså, redo för min första arbetsdag...nervös ja pirrig ja! Ska inte åka förens om en halvtimme men vet inte riktigt vad jag ska göra? Pussa lite mer på lammet kanske.
Hon har lärt sig att sätta av och på vårt ljudsystem vilket hon tycker är mycket roligt. Högtalarna är inte inkopplade så det är ingen fara att hon skulle få på högt ljud. Men det är en enhet med ett rätt stort hål i liksom som man kan föra in fingret i och stäna av och sätta på. När man sätter på blinkar det massor och låter lite grann till hennes stora förtjusning.

Nej men om jag skulle t aoch ge mig iväg kanske, köra lite sakta och varva ner.

se ya

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till idag! Du ska se att det känns som om det var igår du var där när du väl kommer dit!! Å som svar på din fråga har jag nu gått ner 14 kg på 12 veckor. Är supernöjd o glad att jag kommit igång så bra! Mitt mål är att försöka komma ner 6 kg till innan nyår! Ha en bra dag nu! Ser fram emot att få höra hur det gått sen! Kram!

2011-11-03 @ 08:06:30
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tänker på dej idag och hoppas att det går bra på jobbet! Det tror jag det kommer göra! Kanske kommer du längta lite efter lammet men hon har det bra hemma med baggen och skulle det vara något är det ju bara för honom att ringa dej! Nyttigt för er alla tre tror jag!! Ring om du orkar ikväll eller så snart du har tid o ork (är inte hemma mellan 19:30-21 ikväll) Kram

2011-11-03 @ 11:13:06
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: C

Tack för länken kompis! :D



Såg ut som du klarat dagen bra ju! Du är så duktig! :) Keep on!

2011-11-03 @ 16:47:09
URL: http://imgoingthin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0