Torsdagsfodret

Dagens foder

Frukost:Shake
Lunch:Shake
Middag: Shake
Mellanmål: Äpple
Dagens motion : ehh nja en annan dag

Ja jag ska eventuellt bara äta shake idag vet inte riktigt varför men känner att jag dragit iväg med kallorierna och behöver bryta det, så antingen bara shake eller så blir det kanske gröt till middag. Eller jag kan säga redan nu att det blir nog gröt ;.)

Jobbar idag och det känns ok, lilla underbara lammet har nu sovit 2 nätter i sin egen säng. Det är riktigt skönt att bara vara Baggen och jag i sängen, sover så mycket bättre inser jag nu. Fast det är mysigt att ha den lilla torktumlaren där också ;-)

Jag gick 1 timme och 45 minuter igår, det var så skönt, hade bra tempo och njöt av naturen. Nästa promenad blir lördag elelr söndag. Just det gjorde lite situps och några armhävningar också, jag är så galet otränad men tänker att de där små stunderna måste ju ge någonting i alla fall.

Just det jag har upptäckt lite nya kroppsdelar också men det ska jag berätta om en annan gång.


Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Du är skitduktig!!

2011-11-24 @ 11:07:37
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/
Postat av: Tomtan

Bra gjort.... Den här veckan har de inte hänt nått.... Vilka shaker äter du? Själv äter jag Herbalife av och till...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0