Söndagskrubb

Ingen bra matdag igår eller maten var bra och planen likaså men sen skulle broder komma och fika och frågar om han ska köpa med sig ngt!!!! Choklad, snickers och pepsi Max .... Det bara kom! Jag fick en 200 grams mörk choklad och va jag åt, säkert 150 gram det var så gott mådde inte ens illa så typiskt mig. Ångesten kröp sig på men skakade av mig den, dumt att ha ångest för ngt som redan är gjort. Tog bara ett glas läsk , det var inget gott! Det lär nog synas på vågen men men det är bara att kämpa på!
Fast nu ska jag åka och handla och baggen vill ha bröd och ost, det vill jag med!!! Frågan är om jag kan hejda mig om jag väl börjar??
Dagens foderplan.... Vi får se ikväll hur det gick

Frukost:Shake
Lunch:Shake
Middag:pasta carbonara
Mellanmål: Banan*2

Dagens motion :

Kommentarer
Postat av: Veronica

Idag är en ny dag o det är bara att ta nya tag! Imorrn är det vägdag o jag håller tummarna för oss! Kram!

2011-11-13 @ 10:34:16
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: M

Känner igen mig i allt du skriver. Vi verkar vara väldigt likasinnade. Kan också lätt trycka i mig en kaka mörk choklad. Svårt att förstå de som blir 'nöjd' med en ruta.

2011-11-13 @ 10:51:30
URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0