Reflektion av dagen

Middagen hamnade på 540 kcal, jag kanske tog i lite när jag fyllde i vk men med vv soppa till lunch och shake till frukost höll jag mig ändå inom ramen. Just det åt en knäcke med bregott och ost på morgonfikat, hade med morötter som jag också åt. I morgon blir det shake till lunch och frukost så att fredagschokladen ska få plats och kanske ett glas vin.



Nu när jag smält min första jobbdag lite grann så känns det lite bättre. Ska bli roligt att gå dit i morgon igen men är samtidigt glad att det bara är 2 dagar i veckan än så länge. Svarade i telefon en gång lite med hjärtat i halsgropen om jag skulle komma ihåg och kunna svara på den i andra lurens frågor. Men det gick bra. Kom dock aldrig in på datorn, hoppas det löser sig i morgon. Hade fått en fin blomma också som väntade på mig med ett kort, det värmde :-)
Påmindes också om hur lyckligt lottad jag är och hur hårt samhället kan vara.

Har fått hem mitt smakprov från NOKA också det var en vanilj, ska prova den till frukost i morgon och se om den kan konkurera med mina naturdiet :-) recension eller snarare reaktion kommer :-)

Har inte rört mig något idag och det blir nog inget i morgon heller men satsar på långromenad i helgen jag har ju antagit en utmaning samt en egen målbild att uppfylla. Det var de där situpsen också jag skulle få in, de får jag nog göra i morgon.

 

Jag har faktiskt kommit på en vardagsmotion jag gör nästan varje dag, jag laddar panan med ved, och det är halvmeters klabbar som väger en del...det är ju lite styrketräning faktiskt :-) I morgon är det fredag och dags för smygvägning, känner mig lite nervös, känner mig så tung i kroppen men jag hoppas det bara är trötthet för jag har faktiskt skött mig och inte fuskat någon dag. Samtidigt vet jag att man ibland hamnar på de där tråkiga platåerna men det är då man bara ska bita ihop och fortsätta så lossnar det.

 

I helgen ska jag också mäta pattarna ha ha en vän med en blogg har lagt ut utförliga beskrivningar hur detta ska gå till..återkommer i frågan. Ha ha man ska bland annat mäta omkretsen över bysten, men det står ingenting om att mäta längden. Kolla här om ni vill.

 

 










Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv. jaa kokosfett :)

2011-11-03 @ 21:46:16
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: Ingen aning, det står inte! Men det blir nog ganska många, för bitarna ska vara ganska små. Det är ju från Anna Skipper och hon brukar vara noga med sånt :)

2011-11-03 @ 22:29:25
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: sofia

sv:

Väldigt bra att vi blir så pepp! Vi får bara hoppas det håller i sig :P Ja jag tror vi alla kan vara till en stor hjälp för varandra :)

2011-11-03 @ 23:21:57
URL: http://motformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0